Köln – mesto, ki te prijetno preseneti

Köln je drugo nemško mesto, ki sem ga uspela do zdaj videti in ga spoznati. Prvo je bil München.
Prvi vtis o mestu me je nekako spravil v skeptičnost. Sama pri sebi sem si mislila, še eno hladno, brezosebno mesto… Od mesta nisem veliko pričakovala, ko pa sem odkrila skrite predele sem bila še toliko bolj prijetno presenečena.
Simpatično, urejeno, lepo in kar je najbolj pomembno – mesto polno življenja!!!

1

Najbolj mi je bila všeč ulica ob promenadi, kjer je nešteto različnih lokalov in restavracij, kjer preživljajo svoj prosti čas domačini in predvsem turisti. Ljudje posedajo na lepih travnatih in kamnitih površinah.

16 6 5

No poglejte, kako se nekateri fotogenično namestijo.

21 20 4

18

Eno od najbolj zanimivih početij – opazovanje različnih ljudi… Koliko različnih obrazov in karakterjev.

3

Köln me je včasih spominjal na Amsterdam, včasih, še posebej, ko sem hodila mimo znanega Doma – na Milano.

22

Ko se sprehajaš po starih ulicah Kölna lahko najdeš zanimiva dvorišča ter odkriješ kakšno skrito prijetno restavracijo.

25 23 29 26 27

Kot vsako starinsko in veliko mesto, se tudi Köln lahko pohvali z zgodovinskimi znamenitostmi. Vendar večina teh je le kopija tega, kar je bilo porušeno v času Druge svetovne vojne. Zračno bombardiranje mesta je uničilo skoraj 90% vseh mestnih zgradb.

2

Najbolj znana znamenitost – Kölnska katedrala.

8

Cerkev Sv.Martina v ozadju..

19

Pogled na staro mesto iz mostu

35 38

Na drugi strani Rena – moderni del mesta.

32 34 13 12

Tudi Köln ima most zaljubljencev.

31

33

Kakor lahko vidite, zaljubljencev tukaj ne manjka..

10

37

Všeč mi je, da ima Köln kulturo uličnega življenja. Veliko ulic, trgov in parkov, kjer se lahko sprehajaš in igraš z otroci, veliko trgovin in simpatičnih lokalov, vse to pa dela mesto privlačno in očitno meščani uživajo v preživljajo prostega časa. To, na žalost, manjka večini naših mest.

36

Dan se tukaj ne konča ob 8 zvečer, pravzaprav se tedaj komaj začne še bolj zanimivo in pestro mestno življenje.

This entry was posted in OSTALO and tagged , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

