Hello Autumn!

Koliko časa že nisem nič napisala. Služba, izleti, dolgi sprehodi in nobene volje in časa za pisanje člankov ter bloga. Zdi se mi, da je šlo poletje nekako mimo mene, tako hitro, kot še nikoli doslej.
Ponovno je tukaj september, jesen je že pred vrati, čeprav nas občasni poletni žarki še ne zapuščajo. Veselimo se jih vedno bolj , saj je bila narava letos kar malo škrta z lepim vremenom.

V pričakovanju hladnega in deževnega vremena me je nekoč spreletavala žalost in sovražila sem prihod septembra in to zato, ker mi je kradel moja že tako kratka in dragocena poletja. Spoznala sem, da nam september nič ne krade, ravno obratno – lahko nam prinese še veliko več…

Uživajte jesen in cenite vsak svoj trenutek!

Leaf on the sand

 

This entry was posted in OSTALO. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

