Ko pride jesen ……..

Ko pride jesen, spoznam, da sem jo le pogrešala, ne glede na to, da sem bolj poleten tip človeka. Pogrešala sem te zlate čudovite barve in šumeče listje pod mojimi nogami, hladen jesenski zrak in moj topel pulover. Pogrešala sem njen spremenljiv karakter, enkrat nas obdari s toplimi skoraj poletnimi sončnimi žarki, drugič pa nas napade z dežjem in močnim vetrom. Tudi v najbolj žalostnem vremenu mi je všeč, ker mi podari občutek udobja takrat, ko se lahko vrnem v topel dom, se segrejem v vroči banji, preberem dobro knjigo, ki me je nekaj mesecev čakala na polici, si skuham vročo čokolado in prisluhnem dežnim kapljicam na oknih.

420_small

Sestavine za 4 porcije:

300 g temne čokolade (70%)
1 kozarec mleka (240 ml)
2 žlice masla
ščepec cimeta
ščepec mletega ingverja

Postopek:

Stopiti koščke čokolade in maslo v posodi na nizki temperaturi, dodajte mleko in stalno mešajte. Na koncu pa dodajte še cimet in ingver.

This entry was posted in RECEPTI and tagged . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

