Limonina krema (»Lemon Curd«)

V nedeljo sem naredila  limonino marmelado (»lemon curd« po angleško) in moram priznati, da je to zelo okusna zadevica, ki  vam jo  toplo priporočam, da jo preizkusite. Priprava je enostavna in hitra, vse kar potrebujemo je :  limone, jajca, sladkor in maslo.

gal1 (4)

Razmerje je takšno: na 1 limono potrebujete 1 jajce, 50 g sladkorja in 10-15 g masla.
Sama sem uporabila  2 limone in 2 limete.

limona_krema_02

Iz 2 limon sem nastrgala limonino lupinico in jo zmešala z 200 g sladkorja.
Nato sem stisnila sok iz 2 limon in 2 limet ter ga dodala v sladkor  ter  premešala.
Posebej sem zmešala  4 jajca (kar tako malo z vilicami, brez pene) in vmešala v prej omenjeni sok s sladkorjem.

Tako pripravljeno maso sem pustila stati približno pol ure, zato, da je lahko limonina lupinica oddala svojo aromo. Maso je potrebno  obvezno precediti, zlijemo jo  v posodo za kuhanje, dodamo  40 g masla in kuhamo  na srednji temperaturi  ter vmes  stalno mešamo  dokler se ne zgosti.

Torej, za pripravo potrebujete cca. 10 minut, za kuhanje pa samo 3-5 minut in je zadeva  narejena. Prelijemo v pripravljene očiščene steklene kozarčke, zapremo, ohladimo in damo v hladilnik.
limona_krema_03

Nastane zelo dobra krema, ki jo lahko uporabljamo kot marmelado poleg  čaja, kave, s kruhom, palačinkami…. lahko jo uporabimo tudi kot kremo za torto (recimo kot nadev k kakšni čokoladni torti…mmm).

This entry was posted in RECEPTI. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

